VOORWAARDEN

Bij Dive-Hurghada worden we gedreven door systemen, beleid en procedures om onze duikdienst in Hurghada georganiseerd te houden en ons te helpen onze efficiëntie te maximaliseren. Daarom waarderen we de individuele privacy van onze duikgasten. Alle persoonlijke gegevens die worden verzameld tijdens het bezoeken van de site of het boeken van een duikactiviteit, worden met uiterste zorg en integriteit behandeld. We spammen niet en geven uw gegevens niet door aan derden. Voor meer informatie over ons privacybeleid kunt u terecht op https://www.privacypolicies.com/live/cfdb6743-904d-4fc1-a546-540cd6339f40

ANNULERINGSBELEID




Lees aandachtig voordat u een duikactiviteit in Hurghada boekt:

Voor alle cursussen en dagelijkse snorkel- / boottochten, organiseren we ons schema op basis van de wensen van onze klanten. We reserveren exclusieve bootruimte, gidsen en instructeurs voor onze klanten. Het kan zijn dat we andere gasten moeten uitschakelen om een comfortabele groepsgrootte, speciale duiklocatie-aanvragen voor dagelijkse duikers en cursisten te garanderen.

Wanneer onze klant boekt of zich inschrijft voor een van onze diensten, is hij verplicht om vooruit te betalen om de reservering te garanderen.
De reservering is gegarandeerd na ontvangst van een e-mail van onze kant ter bevestiging van de boeking.

Om onze toewijding aan al onze gasten te behouden, hanteert Dive-Hurghada een strikt annuleringsbeleid:
30 dagen of meer te cursus / excursiedatum - 80% restitutie
14 dagen voorafgaand aan cursus / excursiedatum - 50% restitutie
7 dagen voorafgaand aan cursus / excursiedatum - 20% restitutie
3 dagen of minder te cursus / excursiedatum - Geen restitutie

Als de annulering het gevolg is van beperkingen met betrekking tot COVID-19, geven we de gast een voucher af voor de gereserveerde activiteiten die 1 jaar geldig is vanaf de datum van de boeking.


Annuleringen, no-shows of late aankomsten op de dag van de excursie zijn onderworpen aan volledige betaling.

Alle betaalde programma's of stortingen zijn niet-overdraagbaar, niet gedeeltelijk terugbetaald of gecrediteerd naar een latere datum.

Annuleringen wegens ziekte, verwonding of andere medische toestand, waardoor de cliënt niet kan duiken / snorkelen:
We vragen een schriftelijke verklaring van een arts, in welk geval we al het mogelijke zullen doen om de cursus, snorkel- / boottochten zonder extra kosten opnieuw te plannen.

Dive-Hurghada is niet verantwoordelijk voor duiken / cursussen / trips afgebroken vanwege angst, onderwater ongedefinieerde paniek, onvermogen om te klaren, oorproblemen als gevolg van onjuiste egalisatie, zelf-geïnduceerde ziekte of andere problemen onbeheersbaar door de duikoperator. Als de duiker eenmaal aan boord van de boot is gegaan, is het duidelijk dat deze zich aan de duikplanning van de boot houdt en daarom is er geen restitutie verschuldigd in geval van niet-engagement.


Weersomstandigheden
Regenachtig of bewolkt weer zijn geen geldige redenen voor annulering door de klant. We volgen strikt de aanbevelingen van de haven wanneer een tour moet worden geannuleerd als gevolg van slecht weer. In dit geval zullen andere alternatieven worden aangeboden.

Besluiteloosheid of verandering van geest:
Als de klant besluiteloos is of als hij / zij om wat voor reden dan ook van mening is veranderd, wordt de klant het volledige bedrag in rekening gebracht.

Niet verschijnen:
Een no-show om welke reden dan ook, inclusief maar niet beperkt tot vertragingen van vluchten, katers, vergeten om het alarm in te stellen betekent verlies van betaling.

Drinken en duiken:
Dive-Hurghada heeft een geen-tolerantiebeleid voor "drinken en duiken".
Iedereen die opduikt om te duiken of naar alcohol ruikt, is niet toegestaan ​​op de boot en krijgt geen restitutie.
Er zijn absoluut geen uitzonderingen op dit beleid.

Herschikking:
Als u bent ingeschreven voor een cursus en een geplande sessie minder dan 24 uur eerder annuleert of als u om welke reden dan ook niet voor deze afspraak verschijnt (bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot: ziekte, letsel, besluiteloosheid, weersomstandigheden, mentaliteitsverandering) enz.), wordt € 50 in rekening gebracht voor herschikking
Het herschikken vindt dan plaats volgens de logistiek van het Dive Center.
Als herschikking niet mogelijk is binnen het tijdschema van de vakantie, kan de klant binnen twee jaar opnieuw plannen.

Voor begeleide duiken mag je de datum van je reservering gratis wijzigen als je ons meer dan 24 uur voor de duikdatum adviseert en alternatieve data beschikbaar zijn.
Dit kan gedaan worden via e-mail (info@dive-hurghada.com) of door te bellen naar +201065332846
Het is niet toegestaan ​​om geboekte duiken van de ene naar de andere persoon te ruilen.

Annulering door Dive-Hurghada:
Programma's die om welke reden dan ook zijn geannuleerd door Dive-Hurghada (bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot: slechte weersomstandigheden), bieden de klant de mogelijkheid om een ​​nieuwe afspraak te maken (op basis van beschikbaarheid) of om een ​​terugbetaling voor die specifieke dag te ontvangen. U kunt er zeker van zijn dat restituties en herschikkingen in dit geval zo eerlijk en efficiënt mogelijk worden afgehandeld.

Dive-Hurghada behoudt zich het recht voor om service aan iedereen op elk moment te weigeren zonder terugbetaling als duikers worden beschouwd als onveilig, onverantwoordelijk, de duikplannen niet volgen, de regels van het project niet naleven of anderszins respectloos zijn tegenover de bemanning.

Dive-Hurghada behoudt zich het recht voor om een ​​dagelijkse duiktrip te annuleren als slechts 2 of minder betaalbare duikers een dagelijkse duiktrip boekten. Minimum aantal duikers op de boot is 3 (Wrakduiken en nachtduiken is 6). In dat geval kan Dive-Hurghada "duiken vanaf de kust" aanbieden in plaats van "duiken vanaf de boot" of de boottocht naar een andere dag verplaatsen.

Algemeen gedrag:
In het geval dat een evenement suggereert dat uw gedrag niet in overeenstemming is met de regels van het duikcentrum of de rust en het plezier van anderen schaadt, behouden wij ons het recht voor om uw geboekte diensten te weigeren. In dit geval beschouwen we een restitutie niet als verschuldigd.

Behoud van het milieu:
Wij behouden ons het recht voor om op elk moment uw duikactiviteiten te weigeren of te onderbreken in het geval dat u het milieu of de regels van de National Marine Parks niet respecteert.




Duikervaring


Duikcertificaat
Alle duikers moeten een reguliere internationaal erkende Scuba Diving-certificering hebben. De certificeringskaart moet bij het inchecken worden getoond in het duikcentrum.

Geschikt zijn om te duiken
Alle duikers moeten in goede gezondheid zijn. In het geval van bepaalde medische aandoeningen, moeten zij een geldig medisch duikcertificaat bij zich hebben. Download en bekijk de PADI medische verklaring. Als u 'ja' moet antwoorden op een van de vragen op het formulier, moet u deze medische verklaring naar uw arts sturen ter goedkeuring en goedkeuring om deel te nemen aan duikactiviteiten. Dit moet worden gedaan voordat je aankomt bij het duikcentrum of je kunt worden geweigerd om te duiken.

Gecertificeerde duikers (niet ervaren)

Voor duikers die al meer dan 12 maanden uit het water zijn, raden we u ten zeerste aan om een opfriscursus te boeken voordat u gaat duiken.
Als u geen opfriscursus boekt en onze duikmeesters / instructeurs geloven dat veiligheid een probleem is, mag u het water niet betreden.
Onze begeleide duiken worden begeleid door een duikprofessional. Deze duikleider is er niet om te compenseren voor duikers die slecht zijn opgeleid of niet in staat zijn om te duiken vanwege een gebrek aan kennis of die fitnessproblemen hebben. Als u denkt dat u speciale hulp nodig heeft, laat ons dit dan weten voorafgaand aan de reis.


Minimale duiken
Je eerste 25 duiken zijn enkele van de meest opwindende duikervaringen die je in je leven zult hebben als je een echt unieke wereld binnenstapt. Deze opwinding kan ervoor zorgen dat je lucht verbruikt met een snelheid die veel groter is dan die van een meer ervaren duiker. Voor ieders veiligheid vragen we je onze minimale duikvereisten te respecteren en niet ten onrechte je ervaring te vertegenwoordigen. Hoewel zeestanden zonder waarschuwing kunnen veranderen en de moeilijkheidsgraad van duiken drastisch kunnen veranderen, gebruiken we onze lokale kennis om duiken aan te bevelen die geschikt zijn voor uw ervaring en training.

Gecertificeerde duikers
Onze taak is om de duiker veilig naar de duiklocatie te vervoeren en ervoor te zorgen dat het schip en de bemanning beschikken over de noodzakelijke veiligheidsuitrusting en -procedures aan de oppervlakte om een veilige ervaring voor de gecertificeerde duiker te ondersteunen. Het is de plicht van de gecertificeerde duiker om ervoor te zorgen dat hij / zij persoonlijk beschikt over de juiste uitrusting, training en vaardigheden die nodig zijn om zijn eigen veiligheid onder water te verzekeren.

Een gecertificeerde duikduiker is altijd verantwoordelijk voor zijn eigen acties en moet zijn verantwoordelijkheid nemen.
Het wordt in de cursus onderwezen om te zorgen voor je uitrusting, je lucht, jezelf en ook je duikbuddy's. Duik nooit alleen!
Voordat je gaat duiken met Dive-Hurghada, moet je een vrijgave van aansprakelijkheid bekijken en ondertekenen.




Verlies of schade

Dive-Hurghada aanvaardt GEEN AANSPRAKELIJKHEID voor verlies of beschadiging van persoonlijke eigendommen, met inbegrip van duikuitrusting, en alle apparatuur achtergelaten op de boot of in het duikcentrum 's nachts of tijdens transport is voor eigen risico van de eigenaar.




Anders

Dive-Hurghada behoudt zich het recht voor om sites of schepen te veranderen zonder voorafgaande kennisgeving, vanwege het weer, de veiligheid of een andere reden.




Klachten

Als u tijdens uw vakantie klachten heeft, raden we u aan deze zo snel mogelijk ter plaatse aan de directeur van het duikcentrum te geven om hem / haar een oplossing zo snel en efficiënt mogelijk te laten vinden. Als het probleem tijdens uw vakantie onrustig blijft, nodigen we u uit om binnen 21 dagen na het einde van uw vakantie een schriftelijke klacht in te dienen bij de directeur van Dive-Hurghada. We zullen u binnen 7 dagen per e-mail en binnen 30 dagen per post antwoorden. Mail naar: info@dive-hurghada.com




We behouden ons het recht voor om naar eigen goeddunken dit beleid bij te werken of te herzien indien dit noodzakelijk wordt geacht.
Controleer dit beleid regelmatig op wijzigingen.


OVER ONS

Wij bieden duiken, duikcursussen, liveaboards en snorkelen in Hurghada en andere plaatsen in de Rode Zee.

FAQ

Heeft u vragen over uw dagtrip, duikcursus of liveaboard safari's?
Neem een kijkje in onze FAQ om uw antwoord te vinden.

PLAATSELIJKE TIJD EGYPTE




Facebook Twitter Instagram Youtube

Facebook Twitter Instagram Youtube