ONZE GEDRAGSCODE

MISSIE EN KERNWAARDEN:

We hebben onze missie en kernwaarden overgenomen om ons als bedrijf te begeleiden. Onze missie is een verklaring van wat we nastreven en de kernwaarden vertegenwoordigen onze essentiële gedragsnormen. Naleving van de Gedragscode is een cruciaal aspect van het bereiken van onze missie en het afstemmen van onze inspanningen op onze kernwaarden.


ONZE MISSIE

VERBLIJF onze klanten door een vriendelijke en zorgzame duikervaring, eersteklas servicekwaliteit en een persoonlijk geheugen voor hun vakantie te bieden.

VORM een synergetisch team van zeelieden, duikers en rentmeesters onder toezicht van een ervaren kapitein, coach hen hoe ze een gezellige sfeer kunnen creëren in al onze faciliteiten en een onberispelijke duikervaring kunnen creëren voor onze klanten.

BETAAL TERUG aan onze gemeenschap door de internationale normen te volgen voor het aanleren van duikvaardigheden, het promoten van veilig duiken en het bijdragen aan het redden van het zeeleven in de rode zee.


ONZE KERNWAARDEN

Klantenservice: klanttevredenheid is onze prioriteit

Transparantie: we zorgen voor duidelijkheid in alle communicatie

Integriteit: we adviseren altijd wat het beste is voor onze klanten en medewerkers

Veiligheid: we houden ons aan zowel PADI's als CDWS-veiligheidsnormen en -voorschriften

Leuk: het maakt deel uit van onze kernpersoonlijkheden





See the best places to visit in Hurghada with a plan including Dive Hurghada

Facebook Twitter Instagram Youtube

Facebook Twitter Instagram Youtube